03:13 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ارز دولتی

نشانه عدم حذف دلار۴۲۰۰ تومانی در لایحه بودجه با تخصیص ۸ میلیارد دلار
نماد برتر- معاون سازمان برنامه و بودجه ، حدف دلار ۴۲۰۰ تومانی از لایحه بودجه سال آینده را رد کرد و گفت : ۸ میلیارد دلار ارز دولتی برای کالا‌های اساسی کنار گذاشته شد.
بی تدبیری‌هایی که مرغ را پر داد!
نماد برتر- افزایش شدید قیمت مرغ در روزهای اخیر، رعایت نشدن دائمی نرخ مصوب محصولات مشمول قیمت‌گذاری، نبود نظارت بر فرآیند توزیع نهاده‌های دامی و اقدام دیرهنگام نهادهای مسئول برای عرضه مرغ با نرخ دولتی در راستای تنظیم بازار همه از جمله عواملی است که دست به دست هم دادند تا مرغ را هم از سفره بخشی از جامعه حذف کنند.
شرط شرکت فرابورسی برای کاهش کرایه حمل دریایی / سه هدف اصلی گروه
نماد برتر- مدیرعامل شرکت فرابورسی با اشاره به سه هدف اصلی گروه کشتیرانی گفت: تعدیل نرخ کرایۀ حمل، همکاری دستگاه‌ها از جمله وزارت نفت، سازمان بنادر و دریانوردی، وزارت خارجه و بانک مرکزی را می طلبد.
قیمت مرغ تا هفته آینده متعادل می‌شود
نماد برتر- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران با بیان اینکه مقرر شده مرغ با نرخ مصوب در ۲۵۰ میدان تره بار اصلی و فرعی تهران توزیع شود، اظهار کرد: باید عرضه مرغ از سوی وزارت جهاد کشاورزی چند روز ادامه پیدا کند و در این صورت تا هفته آینده قیمت‌ها متعادل خواهد شد.
چگونه مرغ تک نرخی می شود؟
نماد برتر- نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی تک نرخی شدن مرغ در بازار را منوط به تک نرخی شدن نهاده های دام و طیور و تامین کامل نهاده های مورد نیاز واحدهای مرغداری در یک دوره تولید دانست.
اثر چهار عامل بر امکان کانون توجه قرار گرفتن بورس برای سرمایه‌گذاران
نماد برتر- با سبزپوشی بی سابقه شاخص برای ۶ روز پیاپی از شروع ریزش بورس و اثر چهار عامل این امکان وجود دارد که بازار سرمایه بار دیگر در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار گیرد.
ترخیص ۵۷۰۰ تن برنج وارداتی در قشم آغاز شد
نماد برتر- رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از آغاز روند ترخیص پنج هزار و ۷۰۰ تن برنج وارداتی مانده در انبارهای گمرک قشم در پی تعیین مهلت دستگاه قضایی خبر داد.
دولت آماده حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی است/ دو شرط عرضه خودرو در بورس
نماد برتر- وزیر صنعت با اشاره به دو شرط عرضه خودرو در بورس و تامین مالی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه از بورس گفت: تفاوت ارز دولتی و آزاد فساد زا و دولت نیز در شرایط کنونی آماده حذف دلار ۴۲۰۰ تومانی است.
ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست ‌جمهوری، تلاش کرده است تا مبادلات علمی و صنعتی در زمینه عطرسازی را میان فعالان کشور با دیگر کشورها از جمله فرانسه مورد حمایت قرار دهد.  در این راستا، همزمان با نمایشگاه مواد اولیه عطرسازی simppar در فرانس
نماد برتر- معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران از انجام بازرسی از ۵۲ تولیدکننده مرغ گرم که نهاده دولتی با ارز دولتی دریافت کرده بودند طی یک ماه گذشته خبر داد و گفت که در این بازرسی ها ۴۵ واحد متخلف شناسایی شدند.
تکذیب یک شایعه : واردات دارو با ارز ۴۲۰۰ تومانی ادامه دارد
نماد برتر- شایعه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی واردات دارو از سوی مسئولان تکذیب شد و تامین ارز به روال گذشته ادامه دارد.
ارز ۴۲۰۰ تومانی واردات دارو حذف نشده است
نماد برتر- با وجود شایعاتی که امروز در رابطه باحذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از واردات دارو مطرح بود، پیگیری‌ها از این حکایت دارد که این خبر صحت نداشته و تامین ارز دارو به روال قبل ادامه دارد.
واحدهای تولید لاستیک به صورت مشروط مجاز به قیمت گذاری هستند
نماد برتر- بر اساس تصمیمات ستاد تنظیم بازار، لاستیک های سواری با مواد اولیه ارز نیمایی، در چارچوب ضوابط سازمان حمایت و مشروط بر اینکه زنجیره توزیع در سامانه جامع تجارت ثبت شود، راساً توسط واحدهای تولیدی قیمت گذاری می شود.
انتظار حمایت های یارانه ای و بلاعوض از دولت داشتیم
نماد برتر- رئیس نظام صنفی کشاورزی با اشاره به اینکه ارائه " کشاورز کارت" ممکن است تا حدودی مشکل کشاورزان را در تامین نهاده های مورد نیازشان حل کند، گفت: انتظار داشتیم دولت با حمایت های یارانه ای و بلاعوض از تولید برای تامین امنیت غذایی جامعه اقدام کند تا مجددا به خودکفایی در برخی محصولات و عدم وابستگی برسیم.
ارز کشور را حیف و میل کرده‌ایم
نماد برتر- رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین می‌گوید، در ماه‌های ابتدایی شروع تحریم‌های جدید، بخش زیادی از منابع ارزی کشور حیف و میل شدند.
فروش‌های اجباری و عجیب /روغن در قبال خرید باطری قلمی و چای ایرانی...
نماد برتر- این روزها فروش‌های اجباری عجیب و شرطی در واحدهای صنفی بوشهر تبدیل به معضلی برای خریداران شده است؛ از فروش هر کارتن روغن خوراکی در قبال خرید یک کارتن سفره یک‌بار مصرف و اسکاچ، تا فروش روغن در قبال خرید باطری قلمی و چای ایرانی...